fredag 4. februar 2011

Igang igjen

Da var det på tide med litt mere blogging.
Siden sist, så har vi fått en liten klassetur. Hvor vi reiste å så på noen kirker, og museum.
Ble ikke så jeg tok så mye bilder, men noen ble det ihvertfall.
Så har vi også begynt på jobben. Vi jobber hos Mizzi motors.
Skal vist være det firmaet som tar inn meste parten av importen av biler.

Så har vi vert ute i St.Julians noen ganger, og har fått kjent på bargata paceville :P
Skal si maltesere liker å feste ja ;)

Vi var også på en boksekamp fredag den 28.jan.
Det var noe jeg aldri kommer til å glemme. Tok noen bilder og filmet litt.. skal se om jeg får lagt det ut senere ;)
Etter kampene var over, reiste jeg og Vegard ut for å kose oss med noen pils :)

Det er det som har skjedd i det siste.. :)

2 kommentarer:

  1. Hei, Tomas! Høres ut til at dere har det bra:-) Men jeg er veldig spent på å høre hva du gjør på jobben.

    SvarSlett
  2. Det hadde vært fint å lese litt om jobben din, ja. Nå har du vært hos Mizzi Motors i triviku. Da er det på tide å skrive litt!
    Hilsen Pål

    SvarSlett